Zwroty i polityka zwrotów

W każdym przypadku do zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć dokładny opis wady oraz okoliczności jej powstania, a także datę jej zauważenia. Prosimy również o numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Pomocne może być także przesłanie zdjęcia. Jeżeli chcesz dołączyć zdjęcie wyślij je na adres: sklep@kunaonline.pl

Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m. in. żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy. 

Otrzymasz od nas odpowiedź najpóźniej w terminie 14 dni. Może być konieczne odesłanie produktu lub wypełnienie dodatkowego formularza – jeżeli tak będzie to otrzymasz od nas stosowne instrukcje oraz adres do wysyłki. Koszty przesyłki w przypadku odsyłania produktu na reklamację leżą po naszej stronie.

Reklamacja powinna zawierać:

  • dokładny opis wady
  • okoliczności powstania wady
  • datę zauważenia wady
  • numer zamówienia
  • zdjęcie obrazujące wadę

Odstąpienie od umowy

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów umożliwiamy zwrócenie towaru 14 dni od daty otrzymania towaru. Możesz zwrócić wyłącznie nieużywane produkty.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy kupna w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu wyślij mail z informacją o odstąpieniu na adres sklep@kunaonline.pl

W przypadku odstąpienia od umowy kupna produktów zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Nie dotyczy to kosztów dostarczenia produktów. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po tym, gdy otrzymamy od Ciebie zwracane produkty.

Prosimy wówczas o wysłanie produktów na adres:

Efektywne Realizacje Sp. z o.o. ul. Narutowicza 3/42, 42-500 Będzin

lub

paczkomat InPost ul. Narutowicza 1, 42-500 Będzin

Pamiętaj, że przesyłka powinna zawierać dowód zakupu zwracanych produktów.

Nie przyjmujemy zwrotów produktów:

  • używanych
  • pranych
  • zabrudzonych lub uszkodzonych z winy użytkownika
  • przesiąkniętych zapachami perfum, papierosów lub zwierząt
  • bez oryginalnego opakowania lub z odciętymi metkami
  • nie nadających się do ponownej odsprzedaży
  • robionych na zamówienie
(0)